2011. február 8., kedd

Another Hungarian '66 standard

Azért szeretem tudni, hogy hány '66-os sparkäfer fut Magyarországon, hogy a találkozókon kihúzhassam magam, és elmondjam, hogy "bibí, ebből csak 7 van az országban". Na jó, ez így nem igaz, de ettől függetlenül mivel nem egy gyakori modellről van szó, mindig érdekel, ha egy számomra új darab felbukkan.Ez a piros a bogarhatu.hu fórumán bukkant fel a napokban és túl sok információ nincs róla. 1996-ban volt az utolsó műszakija, de máig pöccre indul. Azonban a sparok jellegzetességeiből már nem sok maradt meg rajta a kormányon és az oldalsó díszlécek hiányán kívül (Hogy maradhat meg valami, ami eleve nincs? De azért értjük...).Az amerikai stílusú indexek és ezek a fényszóróknál is nagyobb ködlámpák nem kicsit csúfítják el a vasat, és a beltérben is valami Mekk Elek szorgoskodhatott valaha. Azonban, ha feltételezzük, hogy a kerekek még a sajátjai az autónak (azért a nyakamat nem tenném rá) inkább 65-ös standardról van szó, mintsem 66-osról, hiszen egy évvel korábban még a lyuk nélküli felniket szerelték az alapmodellekre a púpos dísztárcsával (talán ezt volt a legnehezebb kideríteni, amikor saját autóm kerekeinek eredetiségét kutattam).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése