2011. január 15., szombat

California dreamin'

Úgy látszik, hogy ami mostanában felvetődik, mint kósza gondolat, az igen hamar megvalósul. A múltkor találtam éppen egy képet egy, az enyémhez hasonlóan seeblau 66-osról, díszlécek nélkül, T-barokkal, és bár korábban annyira nem tetszett ez a lökhárító, elképzeltem, hogyan mutatna az autómon.
Aztán jött a kihagyhatatlan ajánlat, és már be is szereztem a garnitúrát, amit ma átvettem. Nagyon szépen köszönöm Bélának a gyors lebonyolítást! Most próbaként felszereltem az elsőket, hogy lássam hogy is néz ki, de hamarosan újra lekerülnek, hogy a kissé kopott külsejük megújuljon.
Eredetileg csak pár találkozó erejéig gondoltam rajtahagyni, de ahogy egyre többet nézem, annál inkább tetszik, bár igaz, hogy a rendszámtábla elhelyezése így nincs megoldva. Ezzel azt hiszem ellőttem az összes puskaporom, több látható változás nem lesz már idén télen. Már csak egy jó motor kellene, hogy két kerékre tudjam állítani és vérbeli Cal-looker lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése