2010. december 31., péntek

I will survive

Egy hónapja talán, már volt egy bejegyzés a Polot ért változtatásokról, most azonban megismerhetitek az okot.Történt ugyanis, hogy Kárai Pisti (az ő jóvoltából szerepeltünk Püspökladányban a kiállításon) említette, hogy valószínüleg az utolsó Kunmadarasi rallysprint kerül november 29-én megrendezésre.Próbáljam ki magam és a Polot.Ezen felbuzdulva Ernő beépítette a dupla karbikat, én aludtam egy órát éjszaka, minden ideális volt a versenyhez.A helyszínen kideült, hogy nem a verseny össztávja 9 km, hanem az egyes szakaszoké, na lesz-e elég benzinünk, hisz akkor még nem ismertük a fogyasztását a Matchboxnak.Megtörtént a pályabejárás, elmúlt a fáradtság az adrenalinnak köszönhetően és kezdődött az őrület.A célom az volt, hogy ne legyek összetettben utolsó, és ha lehet ne törjem össze a munkásautóm.Ezek teljesültek, kategória 5. lettünk, kb 50 másodpercnyi időhátrányban autóztam a slick gumis kategória társaktól.
Ja és honnan jött a poszt címe, természtesen 2 pótkereket vittünk magunkkal, semmi mást, így bukósisakot sem.Kaptam kölcsön egy szivárványszínűt....Egyetlen probléma merült fel, a benzinszint visszajelzőm meghalt, ám Ernő és Geri orvosolták, illetve itthon kiderült, hogy a Polo egyik futóműbekötési pontja feladta a harcot, amit azóta Ernő barátom visszahegesztett és megerősített.Nagyon jól éreztem magam, egész ütőképes lehet majd a Polci, rendes gumikkal, így a jövő évben igyekszem a lehető legtöbb környébeli versenyen elindulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése