2010. október 27., szerda

Mr Silver in trouble

Ma egy nagyon bosszantó, ám mókás helyzetnek voltam tanuja és egyben elszenvedője.Mint köztudott a Pálmában tevékenykedem szorgosan és a napos időnek köszönhetően Silver Úrral érkeztem.A már parkolónak kijelölt helyen álltam, abszolút nyugodtság.Egyszercsak érkezik az egyik felszolgáló, hogy baj van, itt vannak a közteresek(akikkel egyébként sem felhőtlen a viszonyom) és a bogarat méregetik.Mint tőlük kiderült, van egy taxi droszt tábla, ami előtt 15 méter távolságot kell hagyni és én 14,85 m állok és ők most bizony el fogják szállítani az autómat.
Kissé feldúltan jeleztem, hogy nem kéne, illetve kilátásba helyeztem, hogy amennyiben bármilyen kár keletkezik az autómon, azt természetesen polgári peres úton rendezniük kell, de ebben az esetben mindannyian 1 évig tuti ingyen dolgoznak.Eztán szó, szót követett, majd óvatosan el kezdték méricskélni a Silver bugot, hogyan lehetne megemelni a nem túl szokványos hasmagasság és konstrukció miatt.Szerencsére nem lett meg a megoldás, így jól elrejtettem a garázs mélyére, ki kell pihennie a megpróbáltatásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése