2010. október 13., szerda

BRM

Az autómat már többször keverték össze a Schlosser Zoliéval különböző találkozókon, sőt már e-mailt is kaptam Zolinak irányzott technikai kérdésekkel (Nem mellesleg a kedvenc hazai bogaram). Az autóink azonban annyira nagyon mégsem hasonlítanak, mert bár hasonló a színük (az övé Gulf Blau, az enyém See Blau), mindkettő dőltlámpás (az övé '60-as, az enyém '66-os) és mindkettőnek JGA a rendszáma, minden más eltérő a két autón. A különbséget tovább erősítette amikor Zoli a Porsche dísztárcsával szerelt gyári kerekeit BRM-re cserélte.
Azonban ahogy azt már korábban kifejtettem, idén télen az eddigieknél sokkal komolyabb és feltűnőbb esztétikai változásokat terveztem a bogaramon végrehajtani. Hosszútávú terveim között szerepelt egy BRM garnitúra beszerzése, azonban ez a terv hamarabb fog megvalósulni, mint terveztem, ugyanis Zoli a minap tette közhírré: Kerekei eladóak! Megegyeztünk, így tavaszra már az én autómat fogják díszíteni az elől 4,5-ös, hátul 5,5-ös felnik, okot adva az ismételt összekeverésre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése