2010. szeptember 24., péntek

II.VW Fest - Thanks

Mit is írhatnék a találkozóról? Arról ami hónapokon keresztül kitöltötte minden szabad és nem szabad percünket. Arról a találkozóról melynek létrejöttében segíthettem. Nem tudok objektíven nyilatkozni, de nem is akarok. Elsőként szeretném megköszönni mindenkinek, aki megtisztelt minket részvételével a zord időjárás ellénre, illetve azoknak akik segítettek nekünk, hogy létrehozzuk azt amit megálmodtunk!
Tehát, pénteken elindult az őrület.
Szakadó esőben nekiláttunk a későbbi koncerthelyszín, a rendezvénysátor felállításának és közben reménykedtünk, hogy az időjárás nem szegi kedvét senkinek a Festivaltól. 2 óra körül megérkeztek az első buszok, majd Lakatos Pista bácsi, aki lelkesedésével feledtetni tudta velünk a reménytelen küzdelmet a sátorral, ami sehogy sem akart összeállni és az idő egyre inkább szorított, hisz 6 órára a Főtéren kellett lennünk, megszáradva és jó kedvűen. Jelentem győztünk, többen is próbára tették a sátor merevségét a szombat esti buli alkalmával, de tökéletes munkát végeztünk :)
Tehát, közösen begurultunk az Estival helyszínére, s ennek tiszteletére elállt az eső is, ami jó hatással volt a résztvevők létszámára.
Egy szó mint száz, óriási felfordulást okozott az a több, mint 80 levegős és vizes Volkswagen ami felsorakozott a Nagytemplom előtt. Kicsik és nagyok együtt ámultak, autóink láttán.Rengetegen készítettek 'iwiw gyanús' képet a látogatók közül.
9 óráig beszélgettünk és ismerkedtünk vendégeinkkel, majd felsorakoztunk a felvezető autó mögött és 'nyakunkba vettük' a várost. A gurulás célja a kemping volt, ahonnan frissen és üdén érkezhettünk volna a Lovardához.
De szombat reggel, hideg esős időre ébredtünk, ami borzasztóan elkeserítő volt, ám nem szabad feladni, ha már ennyien bizalmat szavaztak és eljöttek, lesz ami lesz meg kell tartani a programokat, akkor is, ha a bogár fociból, vizipóló lesz.
Természetesen ez sem ment zökkenőmentesen, hisz fél 9 körül a büfések úgy döntöttek, esőben nem árulnak és elpakoltak. Ezt némi tanakodás követte, majd Binci szülei a tettek mezejére léptek ,zsíroskenyérrel az éhezőket, teával és forraltborral a szomjazókat látták el a nap folyamán.
Ezalatt szállingóztak a résztvevők és a napos idő érkeztével egyre többen és többen hajtottak a Lovarda területére.
A tavalyihoz hasonló versenyek zajlottak nagy népszerűséggel, ám a csúcspont mégis a bogár kifestő volt, amiben eleinte bátortalanul vettek részt a gyerkőcök, de végül belemelegedtek.
Miután mindenki kedvére versenyzett, beszélgetett egy jót, a tájékozódási verseny rajtját követően mi is elindultunk a kempingbe, ahol az eredményhírdetés és a tombola következett.
Ezalaltt hangoltak a zenészek és a konceretek következtek, 2 debreceni banda játszott, a Backdoor, őket követően a Smushrooms.Ekkor már jelentősen emelkedett hangulatba kerültünk, ami a retro disco alatt csak fokozódott, a fő hangulatfelelősök természetesen a lengyelek voltak.A buli jócskán hajnalig tartott, aminek dokumentálása megtörtént ám a személyiségi jogok védelmét szem előtt tartva, ezen képi és videó anyagok közlésétől eltekintünk:)
Természetesen nem mehetünk el szó nélkül a tetovált srácok mellett, hisz ennél nagyobb megtiszteletetés nem érhetett volna minket, Flexes, Butolay, illetve Ratro márkatársak magukra varratták a Festival, illetve városunk jelképét és a találkozó dátumát. Köszönjük, viseljétek egészséggel!!