2010.06.09.-én szerdán indultunk hajnalban Debrecenből 3 autóval, majd az Autópályán csatlakozott még egy Bogár hozzánk, hogy a reggel 6 órai budapesti találkozóra oda érjünk.
A fővárosban gyűltünk össze, és mintegy 13 autóval elindultunk Németországba, az úti célunk irányába: Wolfsburg, a 15. jubileumi léghűtéses találkozó.
A fővárosban gyűltünk össze, és mintegy 13 autóval elindultunk Németországba, az úti célunk irányába: Wolfsburg, a 15. jubileumi léghűtéses találkozó.
Ausztrián keresztül érkeztünk Csehországba, ahol Prágában töltöttük az éjszakát majd másnap indultunk tovább. Az úton apróbb műszaki hibával kellett megküzdeni, hiszen a Janó autója rakoncátlankodott egy kicsit de semmi komolyabb probléma nem volt.
Így érkeztünk meg Drezdába ahol megnéztük a Zwingert Alexanrda vezetésével, aki a Boka Pista ismerőse, és rendelkezik T2-vel, illetve Bogárral, majd délután érkeztünk Wolfsburgba ahol a szervezők már javában készülődtek a találkozóra, és nagy örömmel fogadtak minket.
A sátortáborunkat felállítva kezdtük meg az út fáradalmainak kipihenését, valamint aki nem bírt magával az elindult egy kis körútra gyalog feltérképezni a környéket.
Így érkeztünk meg Drezdába ahol megnéztük a Zwingert Alexanrda vezetésével, aki a Boka Pista ismerőse, és rendelkezik T2-vel, illetve Bogárral, majd délután érkeztünk Wolfsburgba ahol a szervezők már javában készülődtek a találkozóra, és nagy örömmel fogadtak minket.
A sátortáborunkat felállítva kezdtük meg az út fáradalmainak kipihenését, valamint aki nem bírt magával az elindult egy kis körútra gyalog feltérképezni a környéket.
Péntek reggel egy kisebb viharra ébredtünk amely lehűtötte a levegőt rendesen, valamint egy jó kis eső is kerekedett a borult égboltról. A kedvünket azonban nem szegte hiszen már nagyon vártuk, hogy elinduljunk a VW főhadiszállására, a gyár látogatásra.
A gyárban egy Golf 5 cabrioval, azután egy 2x15 személyes utánfutóval vittek körbe minket.
A gyárban megtudtuk, hogy mintegy 1560 robot dolgozik és napi 3500 autó készül amelyeket nem szériában gyártanak, hanem a kérésnek megfelelően készülnek el, jellemzően Golf, Polo, és Tiguan.
Ezt követően érkeztünk vissza a találkozó helyszínére ahol következett a pihenés, és szemlélődés hiszen érkeztek sorra a bogarak és buszok…
Ezt követően érkeztünk vissza a találkozó helyszínére ahol következett a pihenés, és szemlélődés hiszen érkeztek sorra a bogarak és buszok…
Másnap délelőtt az idén 10 éves autostadtba mentünk ahol rengeteg látnivaló volt, többek között a VW ikertorony, a Bogár prototípusok, az egymilliomodik, az első golf amely teszt jellegű volt csak, az 1001 lóerős Bugatti és egy csomó kuriózum. Az itt készült rengeteg fotót majd láthatjátok a galériában.A találkozóra mintegy 250-300 autó érkezett szerény számításaim szerint, de vasárnap kezdődött a várva várt felvonulás amelyen már jóval több léghűtéses jelent meg, szerény becslésem szerint 500 autó volt itt. T1, T2, Kübel illetve Schwimmwagen valamint egy Typ 877 a Kommandeurwagen utódja, és persze rengeteg bogár pl.: Hebmüller cabrio és a többi gyönyörűség. A felvonulás a VW múzeumban végződött, itt aztán ismét rengeteg kuriózum volt pl.: Plattenwagen, a filmhős Herbie, Fridolin stb…
Ezt követően érkeztünk vissza a találkozó helyszínére ahol eredményhirdetések következtek. A társaságunk kapta meg az egy klubból érkező legtöbb autó, valamint a legtöbb fővel megjelentek díját is.
Másnap azaz hétfőn indultunk vissza, de útközben gyorsan megnéztük a Regensburg mellett, illetve a Duna partján fekvő Wallhallát, hogy aztán érkezzünk a pihenőhelyünkre Passauba ahol az éjszakát töltöttük. Kedden reggel ismét elindultunk és estére haza is értünk Debrecenbe.
Az úton a Janóék autója még úgy gondolta, hogy megtréfál minket és elment a töltése a Bogárnak. A Hajdúböszörményi leágazástól egy rövid távon mi húztuk amíg az akkumulátort kicserélték Béláék.
Az úton a Janóék autója még úgy gondolta, hogy megtréfál minket és elment a töltése a Bogárnak. A Hajdúböszörményi leágazástól egy rövid távon mi húztuk amíg az akkumulátort kicserélték Béláék.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése