2010. június 6., vasárnap

Beetle meeting Szarvas

Szóval Szarvas: Mivel két találkozó is volt a hétvégén így nekem jutott az a megtisztelő feladat, hogy Békés megyéből én tudósítsam a blogot. Ez volt a rajzás utáni első találkozó ahova elindultam viszonylag hosszú útra az idő közben felgyógyult Bogival, és jelentem minden zökkenő mentes volt tehát Tsiga jó munkát végzett: Köszönöm Tsiga!
Szombaton reggel indultam, verőfényes napsütésben ami a mosatni mostoha időjárási viszonyok közepette nagy szó, és ami azonnal megalapozta a jókedvet a találkozóhoz. Szarvasra érkezve elfoglaltam a felállítási helyemet, és a régi ismerősöket üdVWözöltem. Érkezésemkor már jó hangulat volt a Pedagógus üdülőben, de nincs is ez másképp máshol sem. A kipakolást követően összeismerkedtem új arcokkal, akik egy 1975-ben gyártott VW LT-vel jöttek, amely egy önkéntes tűzoltóautó és lelkes csapata.
Nos egykét srácot el is vittem bogarazni a környékre, remélhetőleg megfertőzve őket hátha kedvet kapnak a bogárhoz… Ezt követően a kis csapat össze állt egy jó kis felvonulásra, amely nem is volt olyan kicsi, becslésem szerint 50 autó lehetett, szóval megmutattuk magunkat a város lakóknak valamint a sajtónak.
Ezt követően érkeztünk vissza a kiindulási helyre, ahol addigra már elkészült a szervezőség által készített finom babgulyás. A jóllakottságot rögtön az önkéntes tűzoltó csapat által, egy bogár motoros szivattyúval üzemeltetett sugár csővel le is lehetett vezetni ami valljuk be nem is volt egyszerű. Kellett az erő tartani a sugár csövet. Majd elkezdődtek a mókásabbnál mókásabb vetélkedők ezeket nem is részletezem mert átkellet élni őket…ami nem volt egyszerű de annál mulatságosabb.
A vetélkedők végén kezdődött az eredményhirdetés, majd a sokak által várt tombola ekkorra érkezett meg Laci bácsi is aki a 45. érettségi találkozója miatt tudott csak később jönni. (Ezúton is gratulálunk!)
Az eredményhirdetés és a rengeteg tombolát követően érkezett a Repeta együttes - remélem jól írtam a nevüket - akik egy fergeteges hangulatot varázsoltak az amúgy is lelkes, jó csapat örömére.
A szombati nap ezzel el is telt, és már vasárnapra nyúltunk át bőven amikor nyugovóra tértünk.
Reggel a megszokott jó hangulat folytatódott, zeneszóra ébredtünk, majd beszélgetések sora következett, hogy hol mikor találkozunk ismét. Ezt követően összepakoltunk és fáradtan de annál gazdagabb élményekkel elhagytuk az üdülőt bízva abban, hogy jövőre ismét lesz egy jó találkozó a Békés-megyeiek által szervezve. Egyszóval a találkozón én magam szuperül éreztem magam. Gratulálok a szervezőknek szép munka volt!
Az indulást követően úgy döntöttünk Laci bácsival ha már Szarvas akkor Arborétum. Nos jól döntöttünk, nagyon szép! Aki nem nézte még meg tegye meg! Kellemesen elfáradva egy hajó utat is beiktatva indultunk haza a Hajdúságiak székes fővárosába.
Azért, hogy nem is olyan soká ismét útra kelhessünk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése