2010. június 26., szombat

Little cruise in Debrecen

Mivel a péntekre tervezett Debrecen Cruise többek kérésére elmaradt/eltolódott, de Möcsiék úgy gondolták, ők mégis gurulnak egyet. Több-kevesebb sikerrel összetrombitálták a helyi fiatal bogarasokat, hiszen Pisti és Dani csatlakozott, Adus nem tudott jönni, jómagam pedig csak biciklivel érkeztem meg a helyszínre.
Később Tomi is csatlakozott pár percre, majd tábort bontottunk. Innen a többiek valamelyik 'ivó' felé vették az irányt, de oda már nem követtem őket.

3 megjegyzés:

  1. Hogy-hogy pont a mi házunk előtt volt az összeröffenés? Ha tudom, nem sietek haza...
    Binci! Tudom nem rajtad múlt, de legközelebb időben szóljatok azoknak akik érintettek lehetnek, akkor több vas is össze tudna jönni!
    Köszi ;)

    VálaszTörlés
  2. Miután ti is mondtátok, hogy nem jó nektek, töröltem a pénteki programot, és eltoltam későbbre. Szerintem a következő valamikor július végén lesz, akkor tán van egy hétvége, amikor nincs találkozó.

    Ez Möcsikék partizánakciója volt, nekem is olyannyira későn szóltak, hogy nem volt időm hazamenni a bogárért, csak biciklivel tudtam ott lenni...

    VálaszTörlés