2010. április 18., vasárnap

Long-long journey...

Nos nem is tudom, hogy hol kezdjem…a legegyszerűbb ha rögtön az elején… Szóval nagyon vártuk az idei évkezdet mint ahogy ezt mindig… azonban a Rajzáskörüli mizériák pl.: időeltolás, helyszínválasztás nem igazán kecsegtetett sok jóval, erre talán a legjobb példa ,hogy én magam csak két nappal a rajzás előtt döntöttem úgy, hogy mégis fellátogatok a fővárosba és megnézem a vasakat, és hat azért mégis csak egy rajzásról van szó.

Ennek megfelelően pénteken délután elindultunk, a Curiuse Nightra, amely végére értünk oda mivel a Bogi Budapestről mint egy 50 Km-re az autópályán elgyengült, és a pihenőben megnéztem mi lehet a gond. Hát azt a pillanatot senkinek nem kívánom ami a szemem elé tárult a Bogi motorterét felnyitva szinte az összes olaj a lábam eléfolyt és iszonyú füst tört elő…
Ekkor azonnal telefonos segítséget kértem, itt köszönöm mindenkinek aki segített és aggódott a bajban lévő autó után! A szerencse a szerencsétlenségben, hogy miután olajcsere előtt álltam így az autóban volt 3 liter olaj… Nos az motor visszahűlését követően Lacibá megoldotta átmenetileg a hibát, feltöltötte olajjal a vasat és szerencsésen beértünk Bp-re.
Nyilván ez a kis mizéria teljesen befolyásolta a másnapi hangulatomat is.

Nos a rajzás: Hát azt hiszem ezt nem lehet sok jóval kommentálni… A tavalyi rendezvényt nyomokban sem közelítette meg. Az ismerősökkel nem volt hiány, beszélgetni lehetett, azonban egyetlen elfogadható autós verseny nem volt… Ez azt hiszem talán a - nem túl szerencsés - helyszínválasztásnak köszönhető, nyilván most lehet azt mondani, hogy ezt tudtuk amikor elindultunk, mivel a Rajzás egy bevásárló központ parkolójában volt megrendezve… Tehát sok jóra nem lehetett számítani, ami sajnos be is igazolódott…
Ezt követően, miután beszéltem azokkal akiket ismertem és végignéztem az autókat kb. háromszor, az elvitt vendégeimmel úgy döntöttünk, hogy visszaindulunk a fővárosból hiszen egy nagyon hosszú és fárasztó út állt előttünk, és hát sajnos még a rendezvényen töltött idő sem kárpótolt semmi jóval.

Az úton haza felé három autóval indultunk nekem ugye nem lehetett hajszolnom az autót mert a baj az nem múlt el. Amely be is bizonyosodott hiszen a Bogi jó étvággyal fogyasztotta az olajat, ekkor Binci meglógott mivel neki időre haza kellett érnie. Dzsanni azonban végig követett jó hátvédként, szóval egy a fontos, hogy a Bogi haza hozott igaz 3,5 liter olajat fogyasztott 230 km-en 70 km/h tempóval de ez legyen a legnagyobb probléma végül is kellemesen elfáradtunk és a mint egy 5-6 órás izgalommal teli út után jól esett a pihenés.
Szóval voltam már jobb rendezvényen is…

Ezúton szeretném megköszönni Dzsanninak, Bincinek, Tsigának, Billnek és nem utolsó sorban kollegámnak Lacibának azt a segítséget, és segíteni akarást amit ki-ki legjobb tudása szerint nyújtott. De a legnagyobb köszönet a Boginak jár aki fájó motorral is de haza hozott…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése