2009. szeptember 27., vasárnap

Drag racing national championship - Kiskunlacháza

Szombat reggel feldübörögtek a motorok a kiskunlacházi repülőtéren, hogy ez évben utoljára összemérjék erejüket 1/4 mérföldön.
Persze szokás szerint, szombat reggel én még szereltem a bogaram, így csak 11 óra után tudtam elindulni, közbeiktatva egy jó nagy kitérőt. Így is nagy késésben voltam, de sehogy sem tudtam megtalálni a repülőteret, össze vissza barangoltak a tuning autók a városban, meg a városon kívül. Leálltam egy Pontiac mellé, hát ők is a térképet böngészték, és gőzük nem volt, hogy merre... a gps koordináta meg tök másfelé mutatott, szóval kocsikáztunk kicsit mire meglett a pálya.
Nagy nyugisan megyek a regisztrációs sátorhoz, mikor hallom, hogy valaki kiabál. Aircult szaladt oda, hogy siessek, mert fél óra és lezárják az előfutamokat... gyors regisztrálás, gyors gépátvétel, és már álltam is be a sorba a rajthoz. A motorban ekkor már több mint 250 km volt aznap... úgy tűnt lassan halad a sor, és talán már sorra sem kerülök. Nagy szerencsémre, még épp belefértünk Petivel egy menetre, sajnos ekkor a Laci 1302-ese benzinellátási problémák miatt már a tréleren pihent.

Sajnos Petinek nem volt sok szerencséje, a bogár váltója megadta magát a rajt után, én azért végigfutottam a 1/4 mérföldet. Mire visszaértünk már csak vagy 10 perc volt az előfutamokból, és újra hosszú sor... Én még beálltam, hátha beleférek még egy futamra, addig Peti meg Laci eltolták a trélerig a narancsot.
Vészesen pörögtek a percek, és már azon gondolkoztam, hogy kiállok, úgysem kerülök sorra, egy futam is futam... 5-kor elvileg már a döntők kezdődtek, én azért még bent maradtam a sorban, hátha kiállnak előlem. Ki igaz nem álltak, de még engedték hogy fussak egy mért időt, csak ez már nem számított bele a versenybe. Megörültem, mert épp egy Skoda 120 jutott párnak. Na ilyet is vertem már oda, gondoltam... persze a hatalmas turbó csövek már sejtettek valamit... rajt után ez is eltűnt a látóteremből. Gondoltam, hogy valami baj lehet, mert ennyire jó nem lehetek :) persze ez be is bizonyosodott, a cél előtt úgy elhúzott mellettem, hogy szinte megijedtem...
Ez már tényleg az utolsó utáni lehetőség volt, szóval mentem is vissza Laciékhoz megnézni mi lett a váltóval. A helyzet reménytelen volt, így a zöldség helyett a narancs került trélerre.
Még egy kis nézelődés után én is útnak indultam, nem kevés km várt még rám.
Szuper volt az a rövidke idő is, és hatalmas élmény volt ott versenyezni, ahol a "nagyok" száguldoznak.
Jövőre újra ott, remélhetőleg faragva kicsit az eredményemből :)

első futam:

- reakció idő: 0,209 sec
- 1/8 mérföld 10,49 sec és 102 km/h
- 1/4 mérföld 16,63 sec és 128 km/h

második futam:

- reakció idő: 0,410 sec
- 1/8 mérföld: 10.34 sec és 103 km/h
- 1/4 mérföld: 16,42 sec és 128km/h

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése