2009. április 7., kedd


Sziasztok!
Norbi vagyok én és az autóm látható az oldalon tehát sok mindent nem tudok mondani...:)annyit viszont mindenképpenen, hogy nagyon örülök az oldalnak és büszke vagyok arra közétek tartozhatok... na jó elég a puncsból..:P :DNekem ez volt az első Rajzásom a Bogikámmal és mondhatom nagyon jól éreztük magunkat akár az előkészületben a felfelé való haladásban illetve a cruise night-on majd a műjégpályán és persze a hazafelé vezető úton!Minden csúcs szuper volt....


Persze azért mivel Bogim van nem hagyhatta ki, hogy meg ne tréfáljon...hogy mi volt ez mik voltak ezek...?Elmesélem...Indulás előtt egy nappal a kormányművemben meglazult a persely és a kormányom le-fel mozgott azonnal hívtam Tsigát, hogy nézze meg mert megzavarodok... ha valami komoly baj lesz...:) Nos ezt Tsiga elhárította... el jött a nagy nap...az indulás napja...én reggel dolgoztam de persze mindent szépen előkészítettem ahogyan azt kell és mivel meg volt beszélve az indulás idő pontja tartottam magam a programhoz....de persze nem ment minden flottul..mert a bogi ismét megtréfát. reggel...amikor beindítottam abban a pillanatban felbőgött a motorom teljes kapacitással pörgött -gondolom örültek a lakók-...:)néztem hogy mi lehet a probléma és mivel semmi különöset nem találtam viszont nekem időre be kellett érnem így elindultam ordító motorral tiszta gáz volt...már azon gondolkoztam, hogy írok egy sms-t a Tsigának hogy jöjjön a munka helyemre és nézze meg mi lehet a baj forrása...Majd amikor be értem a céghez nem hagyott nyugodni a motor és annak "pörgése" ezért ismét szemre vételeztem a dolgokat amikor a gázpedált előre hajtottam akkor láttam, hogy a golyós tollam beszorult a gázpedál és a nemtudom, hogy nevezzem gázcsonk közzé...:) így teljes erővel nyomta azt...nos amikor eltávolítottam akkor szépen vissza állt az alapjárat...szóval ez volt a második ekkor felötlött bennem, hogy atyavilág mi lesz a harmadik...:? Nos amikor a szolgálatom véget ért megindultam a mosóba, hogy szép tiszta ragyogó legyen az indulás....amint lemosták az autót észre vettem, hogy valami nincs rendben a jobb hátsó kerékkel....ezt jobban szemügyre véve feltaláltam egy kb 4 cm hosszú szeget...ekkor már csak félóra volt a megbeszélt indulástól....gondolhatjátok mit éreztem....:)Nos akkor nem nevettem... Gyors telefon, hogy kések mert defektem van...majd irány a gumis... akik nagyon rendesek voltak és 25 perc alatt elhárították a hibát...:)


Ekkor közöltem a drága Bogimmal hogy ugye mostmár nem csinálsz semmi galibát...?! :) Szóval az én idulásom valahogy így zajlott...Viszont ezek után minden flottul működött ahogy annak kell....Kitűnően éreztem/tük/ magam magunkat! Legközelebb ismét irány veletek...illetve hátha többen leszünk...;) Én rajtam nem múlik, a csapat szervezése....állítom meg a Bogikat..:D:D:D ÜdVW! Norbi

1 megjegyzés:

  1. Norbi! Neked könnyebben megállnak! Nekem nem állnak meg hiába vagyok munka közben! :o)))

    VálaszTörlés