2009. április 5., vasárnap

Rajzás 2009, ahogy mi láttuk


Mi is itthon! Nekünk is tetszett a Rajzás, ennél lentebb ne adjuk ;) Az indulás előtti utolsó pillanatig szereltük a bogarat, péntek délelőtt 10-kor dübörgött fel először a motor, egy hatalmas foltot hagyva a fehér falon maga után (ezt most nem részletezem). Mivel késésben voltam, nyomtam neki Debrecen felé, mert a srácok már ott vártak. Gyönyörűen szaladt a gép, toltam le az útról mindenkit. Aztán a Debrecentől a konvoj már csak 85 körüli kényelmes tempóban haladt tovább. Félúton az aksim megadta magát, onnantól kezdve tologatás volt, ha bekellett indítani (egész úton pislákolt a töltés lámpa). CN végén Kiccsabi kisegített egy aksitöltővel, így reggelre újra volt delej. (csak ma reggel vettem észre, hogy a generátor vezetékére lazán van rácsavarva a rögzítő csavar... most már minden oké, tölt!


A rajzáson egész idő alatt a gyorsulás járt a fejemben, mert igazából nem szerettem volna még megfuttatni, mert csöppet sincsenek beállítva a karbik, és a gyújtás is finomítást kíván még. De annyian kérdezték, hogy indulok e, végül rávettem magam. Így Maresz kihívására rajtvonalhoz álltam. Már nem bánom :D , engem is meglepett a gép! A rajtnál bealudtam, mert a csaj még épp magyarázta, hogy ha kialszik a 3piros lámpa, akkor kell indulni. Abban a pillanatban, hogy ezt elmondta, ki is aludt, és Maresz már ugrott is. Tőgáz, kuplung kivág, 1-esbe semmi különös, majd 2-be úgy megindult, hogy tényleg meglepődtem. Ahogy nézegetem a futamról a videót, én nem is kapcsoltam fel 3.ba. Az időeredményt nem tom, de GSAtti mondta, hogy 8 sec alatt voltunk, 7.8 vagy 7.4 körül mentem. Köszi Maresz még egyszer a futamot, bevallom féltem a vereségtől, de örülök hogy már most megmutatta, mire képes a gépem, nagy tisztelet Stuntnak, a blokk építőjének! Mi lesz még ha ki lesznek hegyezve a karbik is. Ja és nagyon várjuk a pontos időeredményeket!! Turbós Ricsi 6.9 sec-el lett első a tuning kategóriában!


Sajnos szerintem a bemondó hibája miatt volt elég nagyhangú elégedetlenség a caddy versengése miatt, mert senki nem tudta mi a fenének gyorsul annyiszor az a kocsi, az elnökkel... Majd a díjkiosztónál derült ki, hogy volt ugye tömeg/Le verseny is, és ott a caddy-t súlyozták le vagy a bogarat? Szóval azért ment annyiszor...

Összességében szuper nap volt, sok jó élménnyel!

Hazafelé a pályán gps-el mértünk még egy "vég"sebességet! 150-ig durván 5-össével alig bírta mondani egymás után a számokat barátnőm, aztán 160-nál már nem nyomtam tovább. :D Szuper érzés volt!! Teljesen komolyan mondom, hogy a kocsi 160-nál is stabil volt, abszolult nem remegett, rázott, mondhatni rátapadt az útra! Nincs még vége, sok finomítást igényelnek még a karbik és a gyújtás. Lesz ez még jobb is!

És a VIDEO a futamról Grin
(bocs a képminőségért)

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Norbi vagyok én és az autóm látható az oldalon tehát sok mindent nem tudok mondani...:)annyit viszont mindenképpenen, hogy nagyon örülök az oldalnak és büszke vagyok arra közétek tartozhatok... na jó elég a puncsból..:P :D
    Nekem ez volt az első Rajzásom a Bogikámmal és mondhatom nagyon jól éreztük magunkat akár az előkészületben a felfelé való haladásban illetve a cruise night-on majd a műjégpályán és persze a hazafelé vezető úton!
    Minden csúcs szuper volt....
    Persze azért mivel Bogim van nem hagyhatta ki, hogy meg ne tréfáljon...hogy mi volt ez mik voltak ezek...?
    Elmesélem...
    Indulás előtt egy nappal a kormányművemben meglazult a persely és a kormányom le-fel mozgott azonnal hívtam Tsigát, hogy nézze meg mert megzavarodok... ha valami komoly baj lesz...:) Nos ezt Tsiga elhárította... el jött a nagy nap...az indulás napja...én reggel dolgoztam de persze mindent szépen előkészítettem ahogyan azt kell és mivel meg volt beszélve az indulás idő pontja tartottam magam a programhoz....de persze nem ment minden flottul..mert a bogi ismét megtréfát. reggel...amikor beindítottam abban a pillanatban felbőgött a motorom teljes kapacitással pörgött -gondolom örültek a lakók-...:)
    néztem hogy mi lehet a probléma és mivel semmi különöset nem találtam viszont nekem időre be kellett érnem így elindultam ordító motorral tiszta gáz volt...már azon gondolkoztam, hogy írok egy sms-t a Tsigának hogy jöjjön a munka helyemre és nézze meg mi lehet a baj forrása...
    Majd amikor be értem a céghez nem hagyott nyugodni a motor és annak "pörgése" ezért ismét szemre vételeztem a dolgokat amikor a gázpedált előre hajtottam akkor láttam, hogy a golyós tollam beszorult a gázpedál és a nemtudom, hogy nevezzem gázcsonk közzé...:) így teljes erővel nyomta azt...nos amikor eltávolítottam akkor szépen vissza állt az alapjárat...szóval ez volt a második ekkor felötlött bennem, hogy atyavilág mi lesz a harmadik...:? Nos amikor a szolgálatom véget ért megindultam a mosóba, hogy szép tiszta ragyogó legyen az indulás....amint lemosták az autót észre vettem, hogy valami nincs rendben a jobb hátsó kerékkel....ezt jobban szemügyre véve feltaláltam egy kb 4 cm hosszú szeget...ekkor már csak félóra volt a megbeszélt indulástól....gondolhatjátok mit éreztem....:)Nos akkor nem nevettem... Gyors telefon, hogy kések mert defektem van...majd irány a gumis... akik nagyon rendesek voltak és 25 perc alatt elhárították a hibát...:)Ekkor közöltem a drága Bogimmal hogy ugye mostmár nem csinálsz semmi galibát...?! :) Szóval az én idulásom valahogy így zajlott...
    Viszont ezek után minden flottul működött ahogy annak kell....
    Kitűnően éreztem/tük/ magam magunkat!
    Legközelebb ismét irány veletek...illetve hátha többen leszünk...;) Én rajtam nem múlik, a csapat szervezése....állítom meg a Bogikat..:D:D:D
    ÜdVW! Norbi

    VálaszTörlés
  2. Most már csak azt kéne tudni, hogy hogyan tehetek fel képeket illetve videót...? :D

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat a butaságért...rá jöttem...!
    Nézzétek el nekem....
    Kezdő vagyok!

    VálaszTörlés