2009. március 22., vasárnap

StuntSpecial 1915


Pár szó az új motoromról.
Göbölyös Zsolt által épített blokk lassan teljes fényében ragyoghat, szinte már megvan minden alkatrész, csak össze kell építeni. Persze mindig közbejön valami nem várt probléma, de a tuning már csak ilyen...

A motor adatai

Amit a Zsolt (Stunt) épített:

- AS21-es 1977-es motorblokk
- CroMo hengerfej tőcsavarok, 8-as csavarok, case saverrel
- 044 Magnum hengerfej 40/35-ös szelepekkel, égéstér megnövelve, kompresszióviszony 1:8.3
- 1.25-ös Gene Berg Himbasor, Cro-Mo ötvözött himbák
- Engle W110 vezérműtengely
- dupla vállas vezérműcsapágy
- Empi alumínium vezérműkerék
- első túlméretes gyári főtengely Kolbenschmidt csapágyakkal
- CB Uni-tech HD Plus hajtórudak ARP csavarokkal
- Empi Lube-a-lobe (furatolt) szeleptőkék (könnyített)
- Schadek HD 30 mm-es nagynyomású olajpumpa, bemeneti oldal egyedileg módosítva Bill Fisher leírásai alapján
- CB Performance lendkerék, 5,5 kg-mal könnyített
- AA Performance Pistons 94 mm-es hengerkészlet (1915 ccm), dugattyúk grafitos oldalfallal, hajtórúd + dugattyúk +/- 2g-ra grammolva.

És amit én építek rá:

- Weber 40 IDF dupla karburátor
- Mallory gyújtás + Mallory nagy teljesítményű trafó
- 8mm-es Taylor szilikon vezetékek
- 200mm-es Sachs kuplungszerkezet
- Pierburg elektromos AC pumpa
- Kadron kipufogó
és még pár apróság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése