2009. március 17., kedd

Kész vannak a kerekek

Ma elkészültek a kerekeim! Megkapták a gyári színüket, és szerintem nagyon szép lett vele az autó!
A szín kikeverése kicsit érdekesre sikeredett, ugyanis úgy tudtam (és több helyről megerősítettek), hogy fekete-fehér (pearl white) a gyári színkombinációja a 66osok kerekeinek. És ez teljesen korrekt, kivéve a sea blue színűeket, aminek fekete-nagyonhalványkék (blue-white) színűek voltak a kerekei. Ami érdekes, hogy már a fényezőnél volt, amikor ezt megtudtam, de szerencsére időben szólhattam.

Ezen kívül lefényezték a törött sárvédőt, és a rádiótakaró lemezemet is (ezt már be is szereltem). Kiváló munkát végeztek, igazán szépek az új elemek (a Centrál autókereskedésben készült).
Valamint felszereltem az új hátsó lökhárítómat, most várom az eredeti babák polírozását.
Azután már csak egy kis elektromos munka, és kész is van.
Majd töltök fel "teljesalakos" képet is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése